Оплата 


Сплатити товар Ви можете декількома способами:


1) готівкою в касах офіційних салонів «ЛІОС».

    Це найзручніший варіант розрахунку.

    Розрахунок за меблі проводиться готівкою при оформленні замовлення (передплата частково або в повному обсязі), а також під час доставки (регіональному менеджеру, експедитору або кур'єрській службі післяплатою - залежить від Вашого міста та вибору способу доставки).

    


2) за безготівковим розрахунком за виставленим рахунком після погодження деталей та суми замовлення.

    У будь-якому разі при внесенні передоплати гарантується збереження ціни на момент отримання товару. При доставці Вам видаються всі необхідні документи на меблі, а саме: гарантійний талон та товарний чек, у разі відсутності гарантійного талону гарантією є чек. Гарантія на всі м'які меблі «ЛІОС» складає 18 місяців.



Гарантія



    Меблева фабрика «ЛІОС» виконує гарантійні зобов’язання щодо своєї продукції, а також забезпечує постгарантійне обслуговування протягом усього терміну експлуатації виробів. Підтвердженням гарантійних зобов’язань є гарантійний талон меблевої фабрики «ЛІОС», яким підприємство підтверджує якість своєї продукції та відповідає за несправності, що виникли з його вини протягом гарантійного терміну експлуатації виробів.     Покупець має право протягом 14 днів із моменту придбання обміняти на аналогічні або повернути придбані меблі, якщо вони не відповідають формі, кольору, розмірам, зазначеним у бланку замовлення на виготовлення меблів, а також з інших причин не можуть бути використані за призначенням.

    Не допускається повернення продукції, виготовленої за індивідуальним замовленням покупця, у якому вносилися зміни від стандартного зразка (габарити, фурнітура, комплектність, наповнення, структура або колір матеріалу), за умови, що зазначені зміни виконані та збігаються з параметрами, вказаними замовником у бланку замовлення меблів.

    Гарантія не поширюється на дефекти, що виникли внаслідок неправильного зберігання або експлуатації виробів, а також природне зношування меблів.


Умови гарантії:


  1. Термін гарантії виробу — 18 місяців із дня покупки.
  2. Термін служби виробу — 10 років.
  3. У разі придбання знижених у ціні меблів претензії за якістю та зовнішнім виглядом не приймаються.
  4. Недоліки виробів, що виявлені протягом гарантійного строку і виникли з вини Фабрики, будуть усунуті безкоштовно Сервісною службою Фабрики.
  5. Претензії щодо зовнішнього вигляду виробу, некомплекту, а також невідповідності замовлення приймаються лише безпосередньо при отриманні виробу. Надалі такі претензії не приймаються, усі роботи здійснюються лише за кошти покупця.
  6. Гарантійне обслуговування проводиться протягом 15 днів із моменту доставки виробу на фабрику і включає проведення ремонтних робіт і заміну дефектних частин виробу.


Гарантійне обслуговування не проводиться у разі:


1. Закінчення гарантійного терміну.

2. Невиконання умов експлуатації.

3. Наявності на виробі механічних пошкоджень.

4. Перевищення допустимих навантажень на механізм трансформації.

5. Завдання шкоди виробу або його втрати внаслідок обставин непереборної сили (стихія, пожежа, повінь, нещасні випадки тощо).

6. Завдання шкоди виробу внаслідок умисних чи помилкових дій споживача.

7. Завдання шкоди виробу, спричиненої потраплянням усередину виробу сторонніх предметів, рідин, тварин, комах тощо.

8. Наявності слідів стороннього втручання у виріб або ремонт виробу самостійно або організаціями, підприємствами або приватними особами, не уповноваженими на це Фабрикою.

9. Завдання виробу шкоди внаслідок внесення змін до його конструкції.

10. Використання виробу у виробничих цілях.



Примітка:
Дефектом меблів не є:

1. Незначна різновідтінність облицювальних тканин.

2. Незначні різновідтінність кольору та відмінність малюнка лакофарбового покриття

3. Легкі складки на облицювальному матеріалі м'яких елементів, що виникають після зняття навантажень і зникають після легкого розгладження рукою, допускаються.

    Претензії на вироби із забрудненістю, що природно виникла в процесі експлуатації виробу, Фабрикою не приймаються.

    Фабрика залишає за собою право на модифікацію виробів, що покращує їх експлуатаційні властивості без попереднього повідомлення.



Доставка


Доставка меблів здійснюється такими способами:

Доставка виробів здійснюється службою Української залізниці, кур'єрською або експедиторською службою, при цьому відповідальність за збереження меблів до моменту передачі замовлення покупцю несе перевізник.

- Доставка меблів у містах офіційних представництв здійснюється безпосередньо зі складу компанії службою доставки по місту терміном до 3-х робочих днів з моменту надходження виробу на склад. При доставці Вам видаються всі необхідні документи на меблі, а саме: гарантійний талон та товарний чек.

- Доставка через багажне відділення залізниці до найближчого до замовника великого залізничного вузла, в якому є пункт прийому - видачі вантажів, при цьому одержувач або довірена особа з паспортом самостійно одержують свій вантаж у багажному відділенні залізничного вокзалу вказаного населеного пункту.

- Доставка довантаженням: експедиторською службою приймається Ваше замовлення в транспорт, що йде з основним вантажем, через Ваш населений пункт, при цьому можлива адресна доставка, а вивантаження меблів із транспортного засобу здійснюється силами одержувача.

- Доставка кур'єрською службою: «Делівері» www.deliveri-auto.com; «Інтайм» www.intime.ua; "Нова пошта" www.novaposhta.ua


При отриманні замовлення обов'язково необхідно:

- звірити відповідність інформації, зазначеної у бланку замовлення, з асортиментом та кількістю доставленого товару;

- переконатися у цілісності упаковки меблів, а разі її пошкодження перевірити вміст щодо наявності дефектів елементів меблів;

-Підписати акт прийому-передачі товару про відповідність якості та кількості отриманих виробів.

     У разі пошкодження товару або не повної комплектації замовлення необхідно скласти акт і повідомити про те, що сталося за тел. (067) 509 79 37 у присутності експедитора служби доставки.

    Відвантаження меблів покупцю обов'язково супроводжується паспортом виробу та гарантійним талоном, що дає право гарантії на виріб не менше 18 місяців з моменту придбання.

Компанія «ЛІОС» Дякує Вам за вибір наших виробів та сервісу, пропонуємо також зберегти товарний чек для приємніших моментів, ніж гарантійне обслуговування, таких як Гарантована знижка на наступну покупку!!)


Чекаємо на Вас у наших салонах)