Оплата 


Сплатити товар Ви можете декількома способами:


1) готівкою в касах офіційних салонів «ЛІОС».

    Це найзручніший варіант розрахунку.

    Розрахунок за меблі проводиться готівкою при оформленні замовлення (передплата частково або в повному обсязі), а також під час доставки (регіональному менеджеру, експедитору або кур'єрській службі післяплатою - залежить від Вашого міста та вибору способу доставки).

    


2) за безготівковим розрахунком за виставленим рахунком після погодження деталей та суми замовлення.

    У будь-якому разі при внесенні передоплати гарантується збереження ціни на момент отримання товару. При доставці Вам видаються всі необхідні документи на меблі, а саме: гарантійний талон та товарний чек, у разі відсутності гарантійного талону гарантією є чек. Гарантія на всі м'які меблі «ЛІОС» складає 18 місяців.



Гарантія



    Меблева фабрика «ЛІОС» виконує гарантійні зобов’язання щодо своєї продукції, а також забезпечує постгарантійне обслуговування протягом усього терміну експлуатації виробів. Підтвердженням гарантійних зобов’язань є гарантійний талон меблевої фабрики «ЛІОС», яким підприємство підтверджує якість своєї продукції та відповідає за несправності, що виникли з його вини протягом гарантійного терміну експлуатації виробів.     Покупець має право протягом 14 днів із моменту придбання обміняти на аналогічні або повернути придбані меблі, якщо вони не відповідають формі, кольору, розмірам, зазначеним у бланку замовлення на виготовлення меблів, а також з інших причин не можуть бути використані за призначенням.

    Не допускається повернення продукції, виготовленої за індивідуальним замовленням покупця, у якому вносилися зміни від стандартного зразка (габарити, фурнітура, комплектність, наповнення, структура або колір матеріалу), за умови, що зазначені зміни виконані та збігаються з параметрами, вказаними замовником у бланку замовлення меблів.

    Гарантія не поширюється на дефекти, що виникли внаслідок неправильного зберігання або експлуатації виробів, а також природне зношування меблів.


Умови гарантії:


  1. Термін гарантії виробу — 18 місяців із дня покупки.
  2. Термін служби виробу — 10 років.
  3. У разі придбання знижених у ціні меблів претензії за якістю та зовнішнім виглядом не приймаються.
  4. Недоліки виробів, що виявлені протягом гарантійного строку і виникли з вини Фабрики, будуть усунуті безкоштовно Сервісною службою Фабрики.
  5. Претензії щодо зовнішнього вигляду виробу, некомплекту, а також невідповідності замовлення приймаються лише безпосередньо при отриманні виробу. Надалі такі претензії не приймаються, усі роботи здійснюються лише за кошти покупця.
  6. Гарантійне обслуговування проводиться протягом 15 днів із моменту доставки виробу на фабрику і включає проведення ремонтних робіт і заміну дефектних частин виробу.


Гарантійне обслуговування не проводиться у разі:


1. Закінчення гарантійного терміну.

2. Невиконання умов експлуатації.

3. Наявності на виробі механічних пошкоджень.

4. Перевищення допустимих навантажень на механізм трансформації.

5. Завдання шкоди виробу або його втрати внаслідок обставин непереборної сили (стихія, пожежа, повінь, нещасні випадки тощо).

6. Завдання шкоди виробу внаслідок умисних чи помилкових дій споживача.

7. Завдання шкоди виробу, спричиненої потраплянням усередину виробу сторонніх предметів, рідин, тварин, комах тощо.

8. Наявності слідів стороннього втручання у виріб або ремонт виробу самостійно або організаціями, підприємствами або приватними особами, не уповноваженими на це Фабрикою.

9. Завдання виробу шкоди внаслідок внесення змін до його конструкції.

10. Використання виробу у виробничих цілях.



Примітка:
Дефектом меблів не є:

1. Незначна різновідтінність облицювальних тканин.

2. Незначні різновідтінність кольору та відмінність малюнка лакофарбового покриття

3. Легкі складки на облицювальному матеріалі м'яких елементів, що виникають після зняття навантажень і зникають після легкого розгладження рукою, допускаються.

    Претензії на вироби із забрудненістю, що природно виникла в процесі експлуатації виробу, Фабрикою не приймаються.

    Фабрика залишає за собою право на модифікацію виробів, що покращує їх експлуатаційні властивості без попереднього повідомлення.



Доставка


Доставка меблів здійснюється такими способами:

     Доставка изделий осуществляется службой Украинской железной дороги, курьерской или экспедиторской службой, при этом ответственность за сохранность мебели до момента передачи заказа покупателю, несет перевозчик. 

- Доставка мебели в городах официальных представительств осуществляется непосредственно со склада компании службой доставки по городу в срок до 3-х рабочих дней с момента поступления изделия на склад. При доставке Вам выдаются все необходимые документы на мебель, а именно: гарантийный талон и товарный чек.

- Доставка через багажное отделение железной дороги до ближайшего к заказчику крупного железнодорожного узла, в котором есть пункт приема — выдачи грузов, при этом получатель или доверенное лицо с паспортом самостоятельно получают свой груз в багажном отделении железнодорожного вокзала указанного населенного пункта.

- Доставка догрузом: экспедиторской службой принимается Ваш заказ в транспорт, который идет с основным грузом, через Ваш населенный пункт, при этом возможна адресная доставка, а выгрузка мебели из транспортного средства осуществляется силами получателя. 

- Доставка курьерской службой: «Деливери»     www.deliveri-auto.com ; « Интайм»  www.intime.ua ; «Новая почта» www.novaposhta.ua


При получении заказа обязательно необходимо:

- сверить соответствие информации, указанной в бланке заказа, с ассортиментом и количеством доставленного товара;

-  убедиться в целостности упаковки мебели, а в случае её повреждения проверить содержимое на предмет наличия дефектов элементов мебели;

-подписать акт приема-передачи товара о соответствии качества и количества полученных изделий.

     В случае повреждения товара или не полной комплектации заказа необходимо составить акт и сообщить нам о случившемся по тел. (067) 509 79 37 в присутствии экспедитора службы доставки. 

    Отгрузка мебели покупателю в обязательном порядке сопровождается паспортом изделия и гарантийным талоном, дающим право гарантии на изделие не менее 18 месяцев с момента приобретения. 


Компания «ЛИОС» Благодарит Вас за выбор наших изделий и сервиса, предлагаем  так же сохранить товарный чек для более приятных моментов, чем гарантийное обслуживание, таких как Гарантированная скидка на следующую покупку!!) 


Ждем Вас в наших салонах)